.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهرمی، مار در آستین یا سوپاپ اطمینان احمدی نژاد؟

ستاد انتخاباتی محمد جهرمی وزیر کار دولت محمود احمدی نژاد آغاز به کار کرده است.

به گزارش «انتخاب»، سید محمد جهرمی که سابقه ی استانداری استان های زنجان، لرستان، فارس سمنان و همدان و معاونت اجرایی شورای نگهبان را در کارنامه ی خود دارد، فعالیت خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دوره ی دهم آغاز کرده است.

آغاز به کار ستاد انتخاباتی جهرمی که سیاست های وی باعث جنگ و درگیری لفظی با مظاهری رییس سابق بانک مرکزی شد (که البته نهایتاً به استعفای یا کناره گیری وی انجامید)، باعث تعجب تحلیلگران و کارشناسان مسائل سیاسی شده است.

عده ای معتقدند حضور جهرمی به نوعی جهت افزایش آرای احمدی نژاد است. به طوریکه سیاست وی فعالیت در آستانه انتخابات و کناره گیری به نفع احمدی نژاد خواهد بود و یا آنکه وی با حضور در انتخابات ریاست جمهوری، باعث کاهش آرای رقبای احمدی نژاد شود.


از سوی دیگر، برخی تحلیلگران معتقدند جهرمی - که سیاست های وی باعث درگیری های فراوان با چهره های شاخص دولت از جمله محمود احمدی نژاد شده و بارها زمزمه ی کناره گیری یا برکناری وی از دولت شنیده شده - جهت پیاده سازی برنامه های اقتصادی خود با وسعت بیشتر از جمله طرح های زودبازده، فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده است؛ به طوریکه جهرمی از سوی برخی تحلیلگران طرفدار دولت احمدی نژاد، با عنوان «مار در آستین» یاد می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری «انتخاب»، اما نکته ی جالب آغاز به کار ستاد تبلیغاتی جهرمی این است که نام سایت وزیر کار «پدیده ی ایران» است، هر چند وزیر کار احتمالاً در واکنش به آغاز به کار ستاد تبلیغاتی اش با چنین نامی، خواهد گفت که «این ستاد مردمی است و ربطی به وی ندارد» همانطور که در بالای سایت «پدیده ی ایران» نوشته شده «به سایت ستاد حمایت مردمی دکتر سید محمد جهرمی در انتخابات دوره ی دهم» خوش آمدید.

محمد جهرمی، داماد یکی از شخصیت های عالی رتبه ی کشور است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 دي 1387
داماد بودن برای یکی ازشخصیت ها یک امتیاز محسوب میشود درکشور ما

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.